Garanti Şartları


Ürünlerimiz birçok defa kontrolden geçtiğinden dolayı bozuk ve hasarlı ürün sizlere ulaştırılmak üzere kargoya verilmez. Ancak yinede kusurlu bir ürün elinize ulaşır ise, değişim veya iptal süreci aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda uygulanmaktadır. Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden itibaren ilk 7 (Yedi) gün içerisinde ürünü hiç kullanmadan (pakedi açılmadan)değişim veya iade için gönderilebilir. Paketi açılmış ürün ancak kusurluluğu var ise iade ve değişim yapılmaktadır. Kargo nedeni ile hasarlanmış ürünü teslim almayınız ve iade ediniz. Daha sonraki  iade talepleri kabul edilmeyecektir. Pakedinden kusurlu çıkmış ise; Ürün tarafımıza kusurunun ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün tarafımıza ulaştırıldıktan sonra, ürün ile birlikte belirttiğiniz kusur notu dikkate alınarak inceleme yapılır. Ürünün kusuru uzmanlarımızca onaylanmalıdır. Uzmanlarımız kusurlu olduğu tespit edilen ürünün; stok durumu müsait olup olmadığı kontrol eder, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir. Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir. Bu tip kusurlu ürün durumunda, kusurlu ürünün tarafımıza faturası, tüm içeriği ile beraber ve orjinal ambalajı ile eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Bu süreç 1 (Bir) ila 3 (Üç) iş günü sürebilmektedir. Bu süreçteki kusurlu ürünün müşteriden Pulkay'a ulaşım bedeli tarafımızca karşılanacak olup, Pulkay'dan müşteriye ulaşım bedeli müşteri tarafından ödenecektir. Bu gönderinin ulaşım bedeli tarafımızca yapılacağından, gönderinin anlaşmalı olduğumuz firma tarafından ulaştırılması halinde ürün firmamızca kabul edilecektir. Aksi halde ürün müşteriye iade edilmek üzere lojistik firmasına geri verilecektir. Bu süreç ilgili yasada da belirtildiği gibi minimum 10 (On) ila maksimum 30 (Otuz) gün sürebilmektedir.